סיגל מקבילי-ברנס

פאשניסטה סיגל מקבילי-ברנס

סיגל מקבילי-ברנס היא הפאשניסטה שלנו ליום העצמאות. ילידת חדרה, סטייליסטית מצליחה המתגוררת בלוס אנג'לס, המלבישה חלק מנשות הוליווד הזוהרות, מנחות טלוויזיה, זמרים ונשים מכל הקשת. סיגל הינה גם משפיענית רשת המתחזקת אינסטגרם מפואר עם עוקבות רבות, משתתפת בתוכנית רדיו בתחום הסטיילינג והלייפסטייל. באישיותה המיוחדת נוטפת הסטייל הלייפסטייל, ומשפחתיות היפה היא כובשת ומעוררת השראה עבור נשים רבות. לצד החיים באמריקה, השקות נוצצות של הגראמי והאוסקר היא לרגע לא שוכחת את הבית ממנו הגיעה, שומרת פינה חמה ואוהבת בלב וקשר הדוק עם ישראל. סיגל פעילה, מתנדבת בקהילה ושגרירה לתפארת מדינת ישראל. לאחרונה גייסה את טליה בתה היחידה לצה"ל, המשרתת כחיילת גאה בחילוץ והצלה.

סיגל מספרת:
"נולדתי בחדרה בבית אליעזר, אני נשואה וגרה בלוס אנג'לס עם בעלי דוד ואמא לשלושה ילדים-שני בנים- יעקב ודניאל, ובת אחת טליה, שמשרתת בצה״ל בחילוץ והצלה בפיקוד העורף."

סיגל היא סטייליסטית אישית שעיקר תפקידה ״לעזור לכל אישה שמעוניינת במלתחה אישית שתואמת את האופי שלה והמסרים שתרצה להעביר לעולם, התפקיד שלי הוא לחבר בין הדימוי הפנימי לדימוי החיצוני, לסייע לה למתג את עצמה וליצור לה תדמית עוצמתית שתעניק לה בטחון עצמי בכל פגישה ובכל אירוע ושתראה בגרסה הכי טובה של עצמה!״

את הזיקה ואהבתה לאופנה קיבלה בבית, מאמא שלה בגיל מאוד צעיר. ״גדלתי למשפחה ברוכת ילדים -הורים, חמש בנות ושני בנים, גדלנו בחדרה, בשכונת בית אליעזר שהייתה בזמנו כמו מושב, שם גידלנו עצי פרי הדר, והיו לנו גם עזים ועופות, כולנו תמכנו ועזרנו בעבודות המשק לאמא בעבודות הבית, כי חלק ניכר מזמנה היא השקיעה בלתפור לי ולכל אחיותיי תלבושת אחידה לבית הספר, שמלות לחגים לחתונות. היא לא התרשמה מהסטייל בחנויות הבגדים באיזור ומאוד נהנתה לעצב ולתפור לנו לבוש מיוחד וחגיגי לכל אירוע.

פאשניסטה סיגל מקבילי-ברנס
סיגל מקבילי-ברנס

המראה החיצוני והרושם הראשוני שלנו היה תמיד מאוד חשוב עבורה, "זה כרטיס הביקור שלכן לחיים" היא שיננה לנו לא פעם. "לא רק כאמא מסורה נקיה עם בנות יפות ומטופחות, אלא גם לנו כילדות מסודרות לבית ספר, לבוש צנוע לבית כנסת, שמלות תואמות לי ולאחותי באירועים משפחתיים זאת הייתה הגאווה שלה. ואני למדתי ממנה יום יום מההתמדה, היעילות וההשקעה המרובה לעצב סגנון וסטייל מיוחד.
עם השנים זה פשוט הפך לחלק בלתי נפרד ממני, ולמדתי מאמא שלי איך לשלב צבעים ולהתאים בגדים ואביזרים שמחמיאים לכל נערה ואשה בכל מידה וכל גיזרה בכל מבנה גוף וגם לבחור את הפרטים הכי מחמיאים עם סגנון מיוחד ואישי עוד בתיכון עם חברות לפני מסיבות ואירועים.

בעקבות הנטייה שלי לאופנה וליצירתיות, עבדתי בחנויות בגדים וכשהייתי בהריון ולמדתי צילום ואופנה באוניברסיטת בUCLA בלוס אנג׳לס. בסיום הלימודים התחלתי לעבוד עם חברת אופנה מניו-יורק, לעצב ולהלביש נשים עם הסטייל ותוך זמן קצר המותג הפך להצלחה מסחררת בלוס אנג׳לס. ובשנים האחרונות אני עובדת כסטייליסטית לנשים מכל השכבות החברתיות, אימהות שעובדות מהבית, זמרים שמופיעים בכל רחבי העולם, מנחות טלוויזיה, מלבישה נשים מכל הסוגים, בכל מבנה גוף ובכל הגילאים שמבקשים לחדש ולרענן את המלתחה האישית שלהן. הקשר שנוצר עם לקוחותיי הוא כל כך מיוחד ואישי שחלקם הפכו לחברות טובות, חלקם עדיין בקשר, מתקשרות להתייעץ בקניות שהם עושות מאיטליה או צרפת ושולחות תמונות כדי שאחווה את דעתי.

שתפי בתחושה הסיפוק שלך לשינוי שאת מובילה אותן כסטייליסטית

אני פשוט נהנית לעזור להן ולתת מזמני, לראות את הנשים שבעזרתי מתלבשות יפה, מעוררות השראה ומעצימות את הסובבים אותם. ונוכחתי לדעת איזה תחושה של סיפוק, הערכה וכבוד הדדי יש לי עם הקליינטים שלמעשה הם אלה שמעשירות אותי!
אתחיל ואומר שהמפגש איתם דורש ממני להיות עם המון סבלנות, להקשיב ולדעת בדיוק איך לסייע לאשה להיראות במיטבה לפי טעמה האישי ועם סגנון הכי אהוב עליה, לעזור לה בהתאמת צבעים שהולמים אותה, באביזרים ואקססוריז תואמים עם טרנד חדש ומרענן ובכך לשפר בצורה מהותית את המראה החיצוני אבל יותר מזה להעניק לה תחושה של העצמה פנימית.

רובינו עומדות מול ארון מפוצץ בבגדים ואומרות ״אין לי מה ללבוש״ את בטח שומעת את זה…

אני שומעת את זה כל הזמן. אני מסבירה לכל אישה או לקוחה שבאה לקבל יעוץ, שהדבר הכי חשוב הוא לערוך סדר יחד בארון הבגדים שלה, לנפות, לאוורר, לבחור מה שמתאים לה ובכך לשפר את המלתחה שלה עם בגדים ואקססוריז שמחמיאים לה. זה צעד חשוב ומועיל לתהליך ובטח לא להישאר עם ארון מפוצץ שלא מוצאים מה ללבוש.
תפקידי כסטייליסטית לבדוק ולערוך רשימה של פריטים שחסרים לה בארון ושחשוב להשלים למלתחה מנצחת. חלק מהבגדים שלא בשימוש לתרום וחלק להשמיש ולהעביר לתופרת לתיקון.

פאשניסטה סיגל מקבילי-ברנס
סיגל מקבילי-ברנס
המסר שלך לקוראות המדור

המסר שלי ומניסיוני כסטייליסטית הוא להסביר לנשים וכמובן גם לגברים שלקחת סטייליסטית זה שירות שלא מיועד רק לעשירים ולא צריך תקציב ענק כדי למצוא את המלתחה המתאימה וכל איש ואישה מכל מעמד חברתי יכול להיעזר בסטייליסטית, זה חוסך המון זמן וכסף, וממקד את הקליינט בפריטים הכי מחמיאים עם המון ידע ויצירתיות. אז אני ממליצה לכם לא להסס ולנסות לקחת סטייליסטית ולהבחין מיד בשינוי שזה יעשה לכם.

המסר הנוסף שלי הוא: "אל תשכחי לתת לעצמך עדיפות ראשונה! תאמיני, שאחד הדברים הכי חשובים לי הוא לתת לך נראות מטופחת הבונה בטחון עצמי ומאירה את יומך עם תחושה טובה ועוצמתית, תחושה שנותנת לך כוח להאמין שאת מסוגלת לעשות מה שאת רוצה!! ושכולם רוצים להיות במחיצתך כי את אישה שמחה מלאת השראה. וכתוצאה מזה את משדרת איכות לא רק בעבודתך אלה ביחסים האישיים עם הפרטנר שלך והילדים וכל סובבים אותך.
בבקשה, אל תחכי לקנות בגדים אך רק אחרי שתרדי כמה קילוגרמים. תתאהבי במראה החדש והבריא שלך שבו את נמצאת. נו אז מה אם עלית בכמה קילוגרמים, כל עוד את בריאה זה הכי חשוב.

פאשניסטה סיגל מקבילי-ברנס
סיגל מקבילי-ברנס

פרגני לעצמך כי מותר לך לפנק את עצמך ולא להעניש את עצמך. חוץ מזה זה יעשה לך יותר חשק להרזות ולהיראות טוב בראש ובראשונה בשבילך.
סיגל מציעה כצעד ראשון לחדש את המלתחה בביגוד בסיסי של חזיות נוחות, חולצה לבנה, בייסיק, מכנסיים שחורים בגזרה מחטבת, שמלה שחורה מחמיאה.
״אל תהססי לקנות מה שאת אוהבת ומה שגורם לך להרגיש מלאת בטחון. המותגים הם החלק הפחות חשוב, אל תהססי להתנסות עם פרטי לבוש, אביזרים ואקסוסריז שונים, צבעים בולטים ומחמיאים. משקפי שמש, חגורות, כובעים, מטפחות לצוואר או לשיער או אפילו לקשור על התיק. תתחילי לבנות ולפתח את חוש טעם האישי שלך שמיצג אותך.

הסטייל הוא שלך והכי חשוב שיעניק לך תחושה של בטחון וייחודיות, כי כל אישה עם היופי המיוחד ואותנטיות שלה.
לא לשכוח ללמוד לאהוב את עצמך ולכבד את הגוף שלך, ולפרגן לעצמך כל פעם שאת מסתכלת על עצמך במראה ולחוש שאת מלכה!!

לכבוד יום העצמאות למדינת ישראל מה את מאחלת למדינה?

אני מאחלת ומייחלת שמדינת ישראל תמשיך לפרוח ולשגשג בכל העולם כסטראט אפ ניישן ובעוד תחומים.
שנהיה אור לגויים בעיקר שנהיה מאוחדים ביננו ונאהב אהבת חינם. מתפללת שנזכה לימים של שלום ושכל החיילים ישובו הביתה בשלום. לחיי מדינת ישראל!

Instagram: Sigal_Style
Facebook: sigallifestyle
Email :Sigalbyrnes@gmail.com